Istoric Kangen și tehnologie

Misiune si Viziune
Originile companiei

Franciza Kangen Center Banat , Distribuitorul Autorizat al brandului japonez Enagic a fost fondata in 2019.

Obiectivul principal care a stat la investitia in franciza Kangen Center Banat, brand autohton, este cresterea longevitatii populatiei Europene prin constientizarea
importantei consumului de apa natural- alcalina, microstructurata si antioxidanta.

MISIUNE

Misiunea Kangen Center Banat este de a creea un Impact Economic, Social si de Mediu.

Impact Economic

Situatie economisire la nivel national si international

După liberalizarea completă a contului de capital în 2006, România a fost expusă presiunilor care s-au manifestat la nivel global, atât în ceea ce priveşte abundenţa de lichiditate, cât şi atacurilespeculative.

Şansele creşterii economiei din ţara noastră depind, în condiţiile în care pieţele sunt dominate de vigilenţa faţă de nivelul datoriilor publice şi de teama faţă de inflaţie, de nivelul economisirii interne.

Perspectivele creşterii economice la nivel European sunt date de
caracteristicile prezente ale procesului de economisire, pentru că economiile prezente pot reprezenta sursa de finanţare a inovaţiilor pentru creşterea productivităţii capitalului.

Economisiti prin Kangen

Intr- o lume a consumerismului, Kangen Center Banat isi propune sa creasca procentul gradului de economisire/locuitor/companie prin achizitia aparatelor de apa Kangen. Acest lucru este posibil prin stabilirea unor indicatori care masoara cheltuielile curente cu apa consumata si dezinfectantii vis-à-vis de costul mic al aparatului care se amortizeaza in 1-3 ani/familie si 1-3 luni/ MNC/, 6-12 luni/SME, avand o durata de viata 25 ani.

Impact Social

Impactul social al companiei este dat in primul rand de crestereagradului de sanatate in randul populatiei prin cresterea imunitatiisi respectiv a longevitatii acest aspect fiind atins prin cele treiproprietati unice in lume ale apelor din Okinawa, proprietatireproduse intocmai de aparatele Kangen: alcalinitate, microstructurasi antioxidanti.

Asigurarea a numeroase locuri de munca pentru persoanele care necesitareorientare in cariera, acest indice fiind asigurat prin stransacolaborare cu companii specializate in HR.

Angajamentul angajatilor

Studiile arata faptul ca sanatatea și angajamentul angajaților mergmână în mână. Când un angajat este sănătos se va simți mai fericit lalocul de muncă.

Impact de mediu

Reducerea consumului de plastic la nivel global, plasticul rezultatdin apa imbuteliata reprezentand 80% din procentul total la nivel planetar. Daca o persoana consuma 2 sticle de 2l/zi, atunci va consuma720 sticle/an, deci in 35 ani de activitate in munca va consuma 25.200 sticle plastic care sunt toxice atat pentru organism cat si pentru ecosistem.

VIZIUNE

Conceptul viziunii Kangen Center Banat este format din prima franciza  de tip “ Waterology” din  Europa, franciza care are ca obiect de activitate distributia aparatelor de apa Kangen in vanzari directe.